2011. február 17., csütörtök

Február van...

Ez a hónap nagyon könnyen eljött,szinte egy pillanat alatt.De lehet azért,mert épp a születésnapom volt a legelején.Nem voltam elragadtatva tőle,hogy ismét egy évvel öregebb lettem,de nem tehettem mást,szó nélkül tűrtem :D
Mivel januárban betojt a dvd lejátszóm,így azt kértem a szülinapomra.Szabim anyujától,apujától kaptam sok sok virágmagot.Már el is vetettem,amit fóliában kell palántává nevelni.Jahh és kaptam tulipán hagymát,amit most még gyorsan eldugdostam,aztán másnap már szemmel láthatóan nőt,ugyanis már hajtása is volt. De mint egy évvel ez előtt is leírtam,a legszebb ajándékot megkaptam már Istentől,és köszönöm neki Szabimat.
Tudtam ez a hónap sem eseménytelenül fog elmenni.Csináltam is elég nagy zűrt magamnak,mert ideges lettem,hogy az idén még nagyobb lesz a kert,és még többet kell majd igyekeznem.Bennem van a félelem hogy nem fog menni,és ettől kicsit bepánikoltam.Lett is következménye,mert annyira fel idegeltem magam,hogy nem is láttam semmit,csak mentem,aztán a kád széle fogott meg....
Sajnos azon az estén nőt egy hatalmas púp a homlokomon.Egyből jegeltük,amitől majdnem megfagytam,de szerencsére lement.
Azt hittem ezzel vége,de nem így lett.Előbb véraláfutásos lett a szemem,majd fel is dagadt mind a kettő.Hát azt hiszem meg vagyok én áldva ezekkel a lábakkal. :D
Az vigasztal,hogy a hét végén voltunk bent Szabi anyukájánál,és újabb 6 darab üvegfestéket kaptam:P Most fel vagyok nagyon fegyverezve,már jóval 30 felett járok a nagyobbakból,a kisebbet már nem is számoltam meg,de az fix,hogy a nagy kosár kicsike lesz.Ma volt is szerencsém kipróbálni,mert eldöntöttem a baleset után,hogy az ajtóra,és a kádra is UV festékes minták kerülnek.már egy pillangó kész is van,de úton van egy szőlő fürt is.Szóval nagyon igyekszem.Ma beszéltem Keszivel,az egykori Fun Groove frontemberével,ahogy mindíg is szoktunk dumálni,de most nagyon szótlan volt,mert maga alatt van.Nagyon kívánom neki,hogy minden rendbe jöjjön.Akár a legjobb barátomnak,macinkának,aki szintén nagyon maga alatt van.
Ma sok mindenen törtem a fejemet.Hallgattam a memóriakártyáról a zenéket,és meglepetésemre párom olyan zenéket is felrakott nekem rá,amit régen mondtam neki,hogy nagyon szeretem.Aztán ott volt Keszinek a zenéje is,a tiltott szerelem is,amit szívembe zártam nagyon.
Sok minden készült az elmúlt időszakban. Annyira jól esik,hogy párom támogatja a munkáimat,és tetszik is neki.
Nem beszélve,hogy ő szinte jobban nézi a tulipánokat,hogy mennyire vannak kikelve.Nagyon édes a kis szivem,ahogy szurkol nekik.
Hálás vagyok Istennek,hogy őt nekem adta.Vigyázni akarok rá,és szeretni nagyon nagyon sokáig,míg a szívem meg nem szűnik dobbanni.
Egy olyan pasi lett a párom,aki rengeteg szeretet ad,és rengetegre vágyik is,és én megadom neki azt.
Annak is nagyon örülök,hogy újra ott van a Megánál és erősíti a csapatot.Így ahol megismertem,ott hallom megint rádiózni,és ez nagyon jóóó érzés.

Add nekem az éjszakádat édes,
karolj szorosan át.
Egész éjjel ölelj,
csókodat érezze a szám.

Ne menj el tőlem sosem,
testedhez símuljon a testem.
Szeretni akarlak,
míg fel nem jön az égre a nap.
(Gabcsika-Megahercegnő)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése