2011. február 23., szerda

tulipán

Eseményekkel dús volt az elmúlt napok.A múlt héten szombaton,egyszer csak csörgött a telefon.Épp bent voltunk Pápán,még venni valamit.Adrián hívott,hogy most szeretne szervezni egy rögtönzött mini találkozót a Pápa-és környéki szekciónak.Nem vagyunk sokan,és inkább fiatalok vannak ebben a csapatban.Márkot,vagyis Nudlit már a múltkor megismertük,és egy nagyon rendes srácnak találom.Tud komoly lenni,de tud akár poénkodni is.Szóval,nagyon örültünk ennek a lehetőségnek.A tecsó parkolójában beszéltük meg,hogy találkozunk.Meg is érkezett a kis csapat.Nudli kocsijában még két fiatal srác volt,akik szintén tök jó fejek voltak.Beszélgettünk a polskikról,és egyéb kalandokról.Majd Szabi felvetette az ötletet,hogy menjünk be a tecsóba,mert van bent egy kávézó.Ott simán a melegben elbeszélgethetünk.Nehezen értették meg a kiszolgáló kínai srácot,de végül is sikerült.Szabi és Nudli pizzát ettek,én nekem meg teát hozott a kedvesem.Érdekes zöld színe volt a teának,de nem lepődtem meg,mert a tecsós teából is van,sőt a nevesebb teákból is van,ami így indul,de cukor és citromlé hozzáadásával szép pirossá válik.Cukrot az én teámba raktak,de citrom az sajnos kimaradt.Ráadásul jó forró is volt a tea.De mi tagadás,elég jól elszórakoztunk a tea színén.Nem tudtunk sokat beszélgetni,mert Nudlinak hajnalban menni kellett kürtöskalácsot árulni.Én nagyon boldog voltam,mikor haza értünk,mert nagyon szeretnék a csapathoz tartozni.
Vasárnap Adriánéknál jártunk,mert kocsit mentünk szerelni.Szerettem volna én is szerelni,vagy legalább figyelni a fiúkat,de Szabi természetesnek vette sajnos,hogy ott maradok Adrián anyukájával,és párjával,Ancsival.Beszélgettünk elég sokat,de abban minden volt.Sajnos a fiúk elég későn végeztek,amitől nagyon féltem,mert így tudtam,sötétben jövünk haza.Azért nem szeretek sötétben jönni haza,mert egyszerűen olyan dolgokat látok,ami ott sincs az úton.Lehet már sokszor a tudat,hogy bármikor elénk szaladhat valami,attól fordulhat elő ez.De szerencsére nem volt semmi baj.Én nagyon elfáradtam szellemileg ebben az utazásban,és azt hiszem,ezért sem tudtam örülni párom adásolásának.
Hétfőn úgy döntöttem,hogy kitakarítom a szobákat,leszedem a szárítót a kisszobába.Közben megnéztem a kis virágokat,hogy fejlődnek.Nagyon szépen kibújtak a magok is a földből.A tulipánok meg most már nagyon szépen hajtanak kifele.Kicsit túlzásba is vihettem a dolgot,mert egy rövid időre megszédültem.Este sokat beszélgettem a többiekkel,és sikerült egy félreértés végett egy polskis srácot kihozni a sodrából.
Szabival azt tárgyaltuk azon az estén,hogy melyik találkozóra menjünk.A rádiós,vagy a polskis.Ugyanis egy időben lesz mind a kettő.Én azt mondtam,hogy a rádiósra mennék a helyébe,mert azt nem lehet tudni,mikor lesz legközelebb.
Szabi viszont a polskisra menne.
Kedden folytatódott reggel a beszélgetésünk.Nem tudunk egyszerűen dűlőre jutni,hogy hova kéne menni.
Mikor Szabi elment dolgozni,én a másik szobában a számítógépemet beüzemeltem,mert hiányoznak azok a zenék,amik azon vannak.Mikor bekapcsoltam a gépet,Zsuzska kutya képe tárult a szemem elé.Nem is emlékeztem arra a képre.De már azt hiszem több mint egy éve,az a gép nem volt bekapcsolva.
Kicsit kutakodtam a gépemben,végig is néztem a képeket,és szomorú lettem kicsikét,hogy a családomhoz,és a barátaimhoz nem vagyok közelebb.
De a kis virágok,és Szabi adják nekem a vígaszt.
Szerdán,vagyis ma elég rendesen veszekedtünk Szabival,mert megkérdezte tőlem,hogy miért ragaszkodom annyira a Megás talihoz,jobban mint a polskishoz.Én elmondtam neki,hogy a Megát több éve ismerem,de csak netről.Senkivel nem találkoztam rajta kívül,és szeretnék már találkozni a m.vezetőkkel.Neki az volt a baja,hogy a Megánál többször megbántották őt,de nekem meg a volt a bajom,hogy rosszkor voltam rossz helyen.Az egyik polskis klubtárssal eléggé rosszul jött ki egy lépés,a fent említett félreértés végett.Valamiért nem tudok rajta átevezni.Szóval egyszerűen ment az oda vissza dobálózás a dolgokkal,és egyikőnk sem állt kötélnek.Mindkettőnknek igaza van,de mégsem....
A mai nap mosogattam,miután elment Szabi dolgozni,és mostam is.Ma nem sok kedvem van semmihez,csak agyalok a reggeli vitánkon.
Nem érzem magamat értetlennek,de nem értettem meg dolgokat.Megint itt fel akarom hozni azt,hogy én Gabi vagyok,és nem hülye,és nem valaki más....
Értek a szóból,nem kell nekem elmagyarázni valamit,mintha nem érteném,csak nem biztos,hogy egyet is értek azzal a dologgal kapcsolatban.Talán csak ennyit akartam a elmúlt napokról leírni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése