2011. június 9., csütörtök

Virág,és virág,és megint virág...

Nem olyan régen ecseteltem,pont a múlt héten,hogy mennyire sok szép virágom van,és hogy várom a fejlődésüket.Egyik másik az óta nagyon sokat fejlődött,mert a muskátli már virágzik,nem is egy.Most a fehér színűek kezdtek el nagyon bimbósodni,és ami tavaly kint volt külön,egy rózsaszínű is.Szóval napról napra fejlődnek a kis csemetéim.
Amit Dáliának hittem,most már nagyon is hogy biztos,hogy az Őszirózsa.Nagyon szépek lettek,és az egyiken már bimbó is van.Vettünk az elmúlt évben tápoldatot,egy általánosat,és egy muskátli tápot.Most használtam fel,és meglepő eredménye van,mert van egy kis árva levélke a futó virágomból.Ott állt nekem vagy fél évet,már majdnem kidobtam.Most adtam neki tápoldatot,és szépen hajtja a másik levelét.
Tegnap előtt be kellett mennünk Pápára,mivel be akartunk vásárolni.Én előtte való nap,kitaláltam,hogy a hátsó kiskertben kevés a virág,és ezt Szabi is megerősítette.Így beterveztük,veszünk oda még növényeket.
Relatív sokat kellett várjak Szabira,de addig el nézelődtem a kocsiban.Én azért nem mentem be vásárolni,mert Beán nincs sem kilincs,sem zár.

Utána mentünk a virágokért.Vettünk több félét is,most had ne soroljam fel,bár nem is tudnám megmondani mi a nevük.
Majd a képek beszélnek helyettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése