2011. július 4., hétfő

az ujjam.....



A hét végén gatyába kellett magunkat rázni,mert szombaton Bea építés volt betervezve.De mellette a kis szökőkutam is helyére kellett kerüljön,amit pénteken délután hozott a csomagküldő szolgálat.Én akkor nem bírtam kivárni hogy Szabi haza érjen,így neki álltam kibontani a csomagot,és összeszerelni a cuccot.Hát nem jött össze,mert mikor Szabi haza ért,akkor derült ki,hogy egy kis cső bele volt szorulva a nagyobba,és nem vettem észre.
De aztán sikerült összeraknia.
Szombat reggel felkeltünk a mese nézés után,aztán szaladtunk ki Beát csinálgatni.
Nagyon kemény volt az a nap,mivel reggel kilenctől estig csináltuk,úgy hogy Szabi beteg,fáj a torka,nekem meg a hasam fájt nagyon.Sokat is morgott a kedvesem,mert összerakta az adott dolgokat,majd szétszedte,aztán megint összerakta és megint szétszedte,és talán 3x-ra sikerült is neki.Én meg takarítottam a kocsit belülről, meg kívülről is,mivel tele volt porral.Igyekezetünk ellenére is ,csak fél hétre lettünk kész nagyjából,közben még véletlen becsukta Szabi az ujjamat a kocsi ajtajához is,nahh e az óta zsibbad,meg olykor fáj is.De eb csont beforr!Bementünk a kedvesem szüleihez,és elbeszélgettünk,még a baba is ott volt,vagyis Ármin a tesójának a kisfia.Épített neki párom egy hótolót,amit nagy becsben tart most is.Este későn még elugrottunk vásárolni a tecsóba,és aztán hulla fáradtan borultunk be az ágyba itthon.
Vasárnap Szabi telefonált tesójáéknak,mert valamit segíteni akart neki.Kiderült,ők itt vannak Pápán.Mondtam a páromnak,hogy hívd ki őket ide,ha már itt vannak.Ki is jöttek,nagyon elvoltunk.Közben Szabi össze rakta a szökőkutat is,bele a tóba.
Estében kedvesem adásolt csak sajna nem volt jó a netje.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése