2011. november 14., hétfő

nőnek a kis ördögök....

El telt több mint egy hónap,és egyre jobban közeledik a tél is sajna.De nem vagyok szomorú,mert mióta itt lakom lent,Pápától 12 km-re,azóta a tél is szép,mert a sétáló utca hangulatos ahogy a forralt bor illata,és a friss kürtöskalács és a sok finomság illata megcsapja orromat.
De még nincs annyira tél,és még fontos események is történtek velünk mostanában.Szabinak meséltem gyerekkori emlékeimet,hogy játszottam tévéjátékkal sokat,és még apukám is nyomta órákon keresztül.Erre mondta Szabi,vegyünk egyet,még biztos lehet kapni.Kilődöztem gyorsan a kínai áruházakat,mert ott nem láttam egyszer sem.Így maradt a neten való keresgélés.Kis idő után meg is találtuk.Örültem neki nagyon,és izgatottan vártam hogy megjöjjön.Mikor megérkezett örömömben kurjongattam,és dicsekedtem mindenkinek mit is kaptam Szabitól.Ráadásul megkaptam a dínós kazit,vagyis az adventure islandert is.

Lett két picike kismacskánk is Topi mellé.Ők Bigyó és Bogyó nevet kaptak.Nagyon szeretni való kisördögök,és napról napra egyre óriásiak lesznek.


Szóval most van öröm és boldogság a szívemben.Ráadásul még apukám is itt volt nálunk,és csodák csodája itt aludt nálunk a kislányokkal együtt,vagyis Zsuzskával és Julcsával egyetemben.Én boldog voltam nagyon,hogy itt maradt.Petike is itt volt akkor,szóval nem unatkoztunk.Másnap egész napos szerelés kezdődött,de nem sikerült megcsinálni Peti kisautóját,mert a motor kifeküdt.
Nem régen kint voltunk a lomis piacon,és kaptam egy vízoszlopot is,aminek örültem,és örülök is nagyon,mert csodaszép.

Még egy hal is van benne.Telefonom is haza talált a szervízből,igaz,nem tudták megmondani mi a baja.
Beácskának a kisautónak meg megtörtént amire régóta vártunk,és átfordult a kilóméteróra számlálója.Hatalmas pillanat volt,és boldogok voltunk.



A hét végén Szabi kereket cserélt,de mivel bele ért a kasztniba,így vennünk kell egy komplett gumiszettet.Szóval ennyi történt

1 megjegyzés:

  1. Szia Gabi. hogy vagy(tok)? jaa, cuki a két macsek.:)))))))Nem soká benézek még csak összejött minden de erről később talán mesélek puszi.

    VálaszTörlés