2011. december 9., péntek

jut még eszedbe kedvesem....

"Jut még eszedbe kedvesem,a régi ifjúság"...talán így is kezdhetném a mostani blogomat.Ugyanis a szép emlékeimet vettem elő a napokban.Azt,amikor még kislány voltam,és apa hazaért a munkából,leültem a fotelba,apukám mögém ült az ágyra,és a hajamat az ujjával tekergette.Aztán az is eszembe jutott,amikor mamikámnál nyaraltunk,és reggelente mindig finom reggelivel,és kakaóval ébresztett fel,aztán mikor megettük a reggelit,akkor bekapcsolta a tv-t,és a Linda című film nézése közben keresztszemes hímzéssel hímeztünk.Sőt még az is eszembe jutott,amikor testvéremmel,és a barátnőjével tornáztunk Szandi zenéjére.
De vissza a jelenbe!Elég sok minden történt a napokban .
Elkezdődött nálunk a november elején már a karácsonyra való felkészülés,és hogy ne legyen sok a kiadás,így elkezdtük megvenni az ajándékokat is.Próbáltunk úgy vásárolgatni,hogy biztos örüljön neki az,aki azt megkapja.Még a lomis piacra is kimentünk,hátha kapunk valami olyat,ami kellhet.Jelentem! Mint mindig kaptunk!Mondjuk nem karácsonyi ajándék,de én Szabitól kaptam egy vízoszlopot amit szerettem volna már nagyon régen.Ráadásul az új árának a töredékéért kaptuk meg.
Szóval "megint jól járt a kisnyúl" ahogy Szabi mondaná.
Jó sok ajándékot megvettünk,és egyedi ötletek is születtek,amit én "kiviteleztem".Mondanom sem kell,hogy üveg festettem.
Meglepetésként két embernek viszek a polskis klubból.Nekem tényleg nagyon tetszik.

Magunknak is csináltam az étkezőbe :)
De aztán megcsinálgattam a gömböket is az ablakba,szintén üvegfestéssel.Egyébként rájöttem sokkal finomabbak a körvonalak,ha ezüsttel készülnek.Szóval nagyon szépek lettek.
Mostanában kicsit magamba vagyok roskadva,de mindig valamivel igyekszem jobbá,szebbé tenni az életet.Így hát díszítettem a lakást is kicsikét,az közelgő ünnepekre.
Szabitól kaptam egy egész nagy csomag mikulásos édességet,egy hatalmas nagy csimmácskába.Nem beszélve arról,hogy 5 tábla Milka csokit is most,és akkor egy világító hópihét lehet hozzá kapni .Szóval nagyon sok csokika van itthon.Psszt!Egy csomót már megettem belőle :D
Holnap készülünk a közgyűlésre.Most a Petikével megyünk,és a kisautójával Füstivel.Remélem semmi gond nem lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése