2012. január 13., péntek

2012...

Ez az évi is eljött nekünk.Igaz,még havat sem nagyon láttunk a tavalyi évben,de őszintén szólva nem is bántuk.Az évünk olyan lazán kezdődött,szinte észre sem vettük az új esztendőt.Talán csak a szilveszteri petárdázás volt számomra az a pont,ahol mindig azt mondom,hogy utálom az új évet.De legalább itt Vaszaron nem petárdáznak.
Elkezdtem Január 6.-ával leszedegetni a díszeket a lakás összes helyiségében,és azon agyaltam hogy felrakjam e a tavaszi díszeimet.Mivel nagyon kopárnak és színtelennek tűnt a lakás díszek nélkül,így egy hét örlődés után,ma felrakodtam azokat :)
Most elsősorban azon járatom kicsiny agyamat,hogy mit fogok festeni az ablakokra díszt a tavasz beköszöntével.Már el kell ezen gondolkodjak,mivel nem egy órás feladat megrajzolni,kontúrt húzni,és aztán száradás után szépen kifesteni azt.Már azt eldöntöttem,hogy nagy dolgot akarok,amit messziről is észrevesz bárki.Gondolkodtam egy egyszálas virágon,valami egyszerűn,ami kellően megcsinálva nagyon mutatós lehet.De még igyekszem rajta gondolkodni.
A kismacskáink napról napra nagyobbacskák,és persze rengeteget alszanak,játszanak.Drága kicsi Bigyóka,minden este az én nagypárnámat választja az alvós helyének,amit nem bánok,mert nagyon tudom őt szeretni.Szotyola kutya meg nem olyan régen megfürdött,mert már nagyon büdike volt a drágám.
Nagyon szépen elvagyunk Szabival is,bár mostanában mintha kicsikét ingerültebben beszélgetnénk egymással,de szerintem ez a rossz idő,és a télnek tudható be.Remélem a tavasz közeledtével mind a ketten megnyugszunk már.Én már nagyon várom a tavaszt,hogy kiülhessek a teraszra,hogy láthassam a kis virágaimat fejlődni az udvaron.Hogy végre újra működhessen a kis szökőkutam.De a legfontosabb,hogy végre ne keljen ennyi ruhát venni,és ne kelljen kint dideregni.Megkaptam már most Szabitól a születésnapi ajándékomat,egy gurulós széket,a számítógép elé,mert ami volt,abban folyamatosan fájt a gerincem.A probléma csak részben oldódott meg,mert néha még fáj a gerincem,most is.Nohh majd teszünk ellene egy párnával .
A napokban észre vettem,hogy a kaktuszka az ablakban,a konyhában hajtásokat hoz,annak ellenére hogy többször is leborult szegény.Amit Rillától kaptam Amariliszt,az is gyönyörű most már,pedig mikor levágtam,megijedtem mi lesz belőle.
Egyedül a Leánderrel vagyok bajba,ami bepenészesedett és el száradt a levele.Őt levágtam,és most várom,hogy szegény új hajtást hozzon,bízok abban hogy nem gyökérnél rohadt el esetleg.
Rejtett vágyam az,hogy tavasszal az első napsütés alkalmával,olyan 20 fok körüli hőmérsékleten kifekszem a napra a kis székecskémre,aztán nem mozdulok onnan sehova sem,egész nap.De ennek nagyon kicsi az esélye,hogy ez 2 hónapon belül beteljesedik,mivel a jövő hétre mondja a hideget,és a havat.Addig meg nincs mit tenni,bent a lakásban szépítgetem a környezetemet,és illatokkal igyekszem pótolni a tavasz hiányát.
Sajnos a napokban meghalt egyik ismerősöm,még a Marcibányi térről,és hiánya nagyon fáj nekem.Szeretnék megemlékezni róla:

Egy barátnő voltál nekem,
de azt hiszem nem ismertelek kellően.
Csak a mosolyodra emlékszem,
De már mást nem akarok megőrizni szívemben sosem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése