2012. február 12., vasárnap

Február:rettentő hideg...

Igen,eljött a mínuszok mínusza is.Nagyon hideg van odakint,még talán mióta élek nem volt ennyire nagy hideg.Ebben a hónapban töltöm/töltöttem a születésnapomat.Erről az jutott eszembe,hogy apukám mesélte,mikor születtem nagyon nagy hó volt.Most is,mert pont az előtte való napokban esett le.De már nagyon nagyon nem szeretem ezt a hideget.Ilyenkor mindig ellop tőlem valamit a tél.Ez a valami nem más,mint a színek,és az illatok.De szerencsére tudom részben pótolni azt,mert papírból(krepp) virágokat kezdtem csinálni.Volt ami nagyon mutatós lett,de volt ami nem tetszik.
A hideg talán,vagy az,hogy az ember ilyenkor nem szívesen mozdul ki,kissé ingerlékenyebb lettem,akár csak Szabi.De hiszek benne,ha megjön a tavasz,akkor végre helyre áll a rend.Szülinapomra nagyon sok mindent kaptam.Gurulós széket,malacperselyt,és még sok más hasznos dolgot.Szóval megvagyunk,elvagyunk.Alkotok,teszek veszek:

Kulcstartó


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése