2012. április 20., péntek

szivárványszín...

Sok minden történt az elmúlt időszakban.Ami igazán jellemzi ezt a blogot,az a fenti kép. Virágokról írok most nagyon sokat,mivel kitavaszodott.Kinyíltak a tulipánok,és a "kórócska" is összeszedte magát.
Már a kardvirágok is el vannak ültetve,hogy majd megint az utca végéről láthassuk őket pompázni.Idén a gyöngyike is meglepett,mert sokkal nagyobb virágot hozott.
Aggódni kezdtem,mint minden évben,hogy vajon hajnalka megint milyen lesz,mennyi nő ki belőle,de jelen állás szerint,nagyon nagy kupac lesz a kertben.A tecsóban vettünk rózsa töveket,egy narancs és egy piros színben.Majd az is szép lesz jövőre,tiszta szivárvány lesz itt minden.Orgonácska is sokkal több virággal kápráztatott el,mint tavaly,bár a másik el van kicsit maradva,a sok megpróbáltatástól.
Mivel a múlt évben nem akart sikerülni a kis ládikába ültetett dália,így idén árvácska került abba,ami nagyon jól néz ki az ajtónk előtt.
Mint mindig,most is elég sok mindent vettünk a kertbe,de elsősorban olcsóbb kategóriás virágokat,azért,mert azoknak az illatában fürödtünk tavaly,mikor elhaladtunk a garázs felé.Nem hittem el tavaly,de amit a legjobban lehúztam kis lila virágocska,(mondtam Szabinak,az olyan erőtlen kis valami)abból lett a leggyönyörűbb virághalom.Boldog is voltam,hogy színes,és illatos a kert,és nem bírtam elmenni mellette úgy,hogy meg ne álljak.Idén ugyan ezt a szín,és illat kavalkádot szeretném elérni,így hasonló virágok kerültek be a kertbe,mint tavaly. Idén szeretnék kevesebbet költeni,bár nagyon nem megy,mivel az árak is megnőttek.De azért nagyon szeretnék a teraszra is petúniát venni,mert az is jó illatú.A Jisk-be bementünk,mert tavaly már nyüszítettem rolóért a konyhába,mert iszonyatosan tűz be a nap oda.Ezért vettünk is kettőt,a két konyhaablakra,mert viszonylag olcsón kaptunk is.Szép,mikor lehúzom,mert tiszta narancssárga lesz minden :D Igen ám! De a Jisk-be megláttam egy napelemes színes pörgő-forgót,ami nekem nagyon megtetszett.De megbeszéltük Szabival,hogy majd "nagypénzkor" vesszük meg.De azért a Jisk másik felében találtunk egy édes sünit a kertbe.Szabinak nagyon megtetszett,és persze én sem tiltakoztam ellene.
Szó ami szó,mindig ahova megyünk,és amit úgy meglátunk,kis számolás,és némi kalkuláció után,mindig sikerül helyesen vásárolnunk. Közben míg el nem felejtem,kiscicáinknak meg volt az ivartalanító műtétje.Mikor vártam rájuk,a szívem összeszorult,és majdnem a sírás környékezett,hogy szegényeket most "bántja" az orvos.Mikor hazaértünk,szinte addigra fel is keltek részben,és azon vigyorogtam,ahogy kóvájognak,mint a részegek.Valójában annak örültem igazán,hogy vége van,és a cicák felkelnek,és minden úgy lesz,mint előtte való este.Igen,este már a szokott helyüket keresgélték a kiscicák.Én meg puszival köszöntem meg nekik ,hogy nem kell éjjel őrködni felettük .Szereltünk is ám,mert beállítottuk a balos ajtót.Nem volt egyszerű eset,mert elméletben Szabi már levezényelte a dolgot előre,de hát gyakorlatban feltűnt neki egy csavar,ami a zár alatt van...Na az a csavar,megoldja azt a problémát,hogy ne kelljen az ajtót egy az egyben lecsavarozni.De most viszonylag könnyen és szépen csukódik. Kitaláltam egy olyat is,hogy szeretnék egy laptopot,mert kint kicsikét nehezen nézem a netről a papírból készített virágokat,és most origamit is szeretnék csinálni,de ahhoz kevés a telefonom.De az is jó lesz,ha meg lesz a laptopom,hogy nem fogok unatkozni,mikor Szabi alszik nappal,mikor éjjelesből jön haza.Szóval triplán lesz nekem nagyon jó,és nagyon örülök,hogy tényleg igyekszik segíteni nekem,hogy jobban érezzem magamat.Egyébként azt majdnem elfelejtettem,nem sokára megyünk polskis talira Szombathelyre.Alíg tudom már kivárni azt a 20 napot,15 óra ,és 55 percet :D Szóval zajlik az élet. Maminál is és Krisztáéknál is voltunk.Köszi nekik a finom ebédet,és a vendéglátást is :) Köszi Szabi hogy vagy nekem .
(amikor kreativitásban szenvedek,ez saját alkotás)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése